.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار نمايندگان كانديداها با رييس ستاد انتخابات كشور

در راستاي تعامل هرچه بيشتر ستاد انتخابات كشور با نامزدهاي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، نمايندگان اين نامزدها به صورت جداگانه با كامران دانشجو ديدار و گفت‌وگو كردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت كشور، در اين ديدارها كه از ساعت 8 صبح امروز شنبه تا ساعت 14 بعدازظهر و با هدف حركت به سوي مشاركت ملي، رفتار قانوني و رقابت اخلاقي انجام شد، رييس ستاد انتخابات كشور با تشريح قانون انتخابات رياست جمهوري بايدها و نبايدهايي را كه قانون در زمينه تبليغات براي نامزدهاي رياست جمهوري مشخص كرده است توضيح داد.

در اين نشست‌ها دانشجو با پاسخ به سوالات نمايندگان نامزدها درباره چگونگي حضور نمايندگان نامزدها در شعب اخذ راي نيز توضيحاتي داد و چگونگي و زمان معرفي اين نمايندگان به ستاد انتخابات كشور و صدور كارت آن‌ها نيز اعلام شد.

براساس توضيحات رييس ستاد انتخابات كشور، ستادهاي استاني و شهرستاني نامزدها، پس از معرفي از سوي ستاد مركزي، اسامي نمايندگان نامزدها در شعب اخذ راي را در سايت www.Riasatjomhori10.ir وارد كرده و به صورت رايانه‌اي كارت براي آن‌ها صادر و در فرمانداري‌ها به روساي ستاد انتخاباتي نامزدها در شهرستان‌ها تحويل داده خواهد شد.

براساس قانون انتخابات رياست جمهوري هر نامزد مي‌تواند در هر يك از شعب اخذ راي به طور مستقل يا مشترك با ديگر نامزدها، يك نماينده داشته باشد و نمايندگان نامزدها مي‌توانند از ابتداي شروع راي‌گيري تا پايان شمارش اخذ راي و تنظيم صورت‌جلسه مربوطه در شعبه حضور داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.